sobota, 11 października 2014

Wielkie przeprosiny i nabór

Hej kochani. Na początek: tak, wiem zawaliłam po całości. Przyznaję się do tego. Ja wraz z Katee zaniedbałyśmy bloga, czego bardzo teraz żałuję. Przepraszam was L Tak pochłonęły mnie nowe blogi, że kompletnie nie miałam czasu i nadal go nie mam na zaglądanie tutaj, a nie powinno tak być L Jeszcze raz przepraszam i obiecuję się poprawić. Pierwsza sprawa jest taka: Katee odeszła zostawiając mnie z tym wszystkim samą, a że nowa współautorka w ogóle się nie sprawdziła to chyba sami wiecie po braku jakiegokolwiek postu od niej. Dlatego właśnie zwracam się do was o pomoc, chociaż wiem, że na nią nie zasługuję :c Chodzi o nabór na mojego bloga. Szukam osób, które pomogłyby mi w jego prowadzeniu, czyli byłyby współtwórcami. Oczywiście chodzi o osoby, które mają jakiekolwiek doświadczenie w pisaniu i jest to ich pewnego rodzaju pasją ;) Powinny też mieć czas i być poważnie zaangażowane w to co robią, nie jak „nowa- stara” adminka. Jeśli jest ktoś zainteresowany niech napisze o tym do mnie na moim profilu lub da znać w komentarzu pod spodem :) To dla mnie bardzo bardzo ważne, bo zależy mi na utrzymaniu tego bloga, jednak nie poradzę sobie z nim sama, a przez Bad Princess i Abducted w ogóle nie mam na niego czasu. Bardzo was proszę przynajmniej się zastanówcie <3 Z góry dziękuję :* 


- Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz