sobota, 14 grudnia 2013

Nowy blog

HEJ KOCHANI!!! :* 
Tak wiem, jestem beznadziejna -.- Praktycznie w ogóle mnie tu nie ma chociaż codziennie wieczorem sprawdzam co nowego na naszym blogu słychać. Musicie wiedzieć, że pracuję już nad dwoma nowymi imaginami z czego jeden jest już gotowy, ale opublikuje go dopiero w okresie świątecznym ;) Za to już teraz mam dla was niespodziankę, a mianowicie.... MOJEGO DRUGIEGO BLOGA Z OPOWIADANIEM! <3 Na razie są na nim tylko bohaterowie, jednak za niedługo wezmę się za prolog i rozdział pierwszy. The forbidden love - oto nazwa nowego bloga. Cały czas nad nim pracuję, ale mam nadzieję, że spodoba wam się tak samo jak ten z imaginami :* Całuski kochani! :* 




~Alex (Hazzowa)

2 komentarze:

  1. Dziewczyno.. Wow! Nie umiem się doczekać 1 rozdziału. Ciekawie się zapowiada.. Anioły? ;D Xx.

    OdpowiedzUsuń